Friday 22 July 2011

TentAng dIrikU. .

                         Assalamualaikum. . . . . .




          Nama aku Wan siti nurul nabella. . um0 aku baru ajer 18tahun
  , aku baru ajer abs SPM hehehe. . .kehidupan ak amat berbeza pada zaman persekolahan . . .  .bila da abs sekolah aku banyak kena terima cabaran. . . . tapi bila da abs sekolah aku macam nk ke sekolah alk. . mcam zaman2 dulu. . . pgga pencil dgr ckigu mengajar. . . tapi to0 smue da berlalu. . . rase terkilan time sekolah ak men2. . . sedih2 hehe tapi ta aper too smue pglmn lw aku ta menceburi smue to0 aku ta de smpai ke SPM. . . tnpa bntuan prnt aku. . .
sejak um0 sekolah jrg pk cinta2 ni. . to0o0 smue ta ptng tapi bila da abs sekolah perhhhhhhhhhhh sakit aty bila ngk org couple2 ni. . hehehehehe
bila de sorg mamat ni da tawan aty ak baru aku bukak aty tok dy. . hhehe tapi jodoh ak ngn dy hanye sementare saje mgkin aku ta lyk kot tok budak yg pdy mcm dy. . .
haaah nk kta windu to0o0 pon de gak tapi ta aper arr ak mgalah ajer demi dia. . .
Ta silap ak tahun ni dy SPM minta2 dy dapat arr jwb ngn smprne. . .
0ke tamat pulak cte psl laky to0o0. .mlz nk igt2 dy ag ta de gunenye. . .
sekrg stdy ag elok  dari bercinta. . . . 

           
                                                                ni arr Ex-b0y ak. .
                                               
                                                      

                                          
                                                        

                                             

No comments:

Post a Comment