Friday 22 July 2011

Erti RinDu Ini




                                             Assamualaikum. . . . . . . 



     Mengapa kau tinggal kan aku ketika cinta inin sedang mekar mengharum. .
Sedang kan kau tahu aku tidak bisa hidup tanpa kau di sisi. . Jangan kata kau lupa saat-saat manis yang penah kita lalui bersama. . . kita pernah menabur kasih dan cinta di taman hati. . . kupersembahkan segala yang aku ada untukmu . . Apa lagi yang kau mahu sudak ku turutkan. .  Kerana cinta , kasih dan kesetianku kerana janji dan sumpah yang kau lafaz kan dulu , air mataku berlinangan . . tapi kau pergi jua. . . .


  kau kata , aku bagai lilin yang menerangi kegelapan duniamu.. .
kehadiranku umpama air di kali yang menyegarkan perasaanmu . . kau sedia berkorban kan untukku . . . . sedia merawat kelukaan ku di hatiku. . ku buai cinta , kasih , sayang dan rindumu yang luhur sejati. . tersentak aku dari lamunan yang panjang.  mawar tanpa haruman tidak mungkin disunting buad pernyeri syurga asmara . . Di tangkai jua ia layu...



















 

No comments:

Post a Comment