Friday 22 July 2011

 Awak... knp sebelum kita couple, awak baik sgt dgn saya..? awak care sgt pasal saya.. slalu kol.... pas2 awak selalu nk taw pasal saya.... bila saya x sihat, awak mula lah risau......

tp bila kita couple br je 2 bulan... awak dah x mcm dulu.. awak dah x sama cm time awak pikat saya dulu....... kenapa? kenapa?



Np ko still syg dia,walau dia dh tinggal ko?

Np ko still syg dia,walau dia dh buang ko?

Np ko still syg dia,walau dia dh hancurkan ht ko?

Np ko still syg dia,walau dia dh pijak cinta ko?

Np ko still syg dia,walau dia runtuhkan mahligai ko?

Np ko still syg dia,walau dia pergi tanpa belas?

Np ko still syg dia,walau ko menangis dia pandang ko penuh benci?

Np ko still syg dia ,walau dia tak pernah pikir susah ko


pesan pada hati, usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang.. Pesan pada hati, jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan.. Pesan pada hati, jangan di kenang kenang akan cinta lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir..
                                                           ak ta kan igt kan ko ag di dalam dunia ni. . . .
                                           

No comments:

Post a Comment